jereee.blogg.se

HAT BLOGGEN

hej sötisar

Kategori: Allmänt

ehm..asso jag har typ startat mina nya blogg nu för att typ ehm min förra fick för många läsare så den sprängdes.. så kan det gå när man är känd.
asso min dag har typ gått tlil såhär.. jag typ ehm kom försent t min lektion för att alla i korredoren ville ha min autograf asso jag blev så himla trött efter allt skrivand så sen när jag kommer till min lektion så måste jag skriva mer.. vad fan tror dom om mig? att mina fingrar har sixpac eller? men iaf det va min dag tack och hej leverpastej.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    HAHAHAHAHAHA jerre

    2012-10-25 | 03:37:47
  • K säger:

    HAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAHA

    Svar: <3
    Jeremias Campos

    2012-10-25 | 09:13:06
  • A säger:

    Hahahahaahahahahahaha jerre så jävla rolig hahahahaha

    2012-10-25 | 12:27:43

Kommentera inlägget här: